Gisteravond werden voor het eerst de Dutch Interactive Awards uitgereikt. Een volgens de organisatie ‘jaarlijks terugkerende uitreiking aan en voor de crème de la crème van de Nederlandse Interactive branche’. In verschillende categorieen (oa. beste lead generation, gewonnen door de SNS bank) werden prijzen uitgereikt. In de categorie Recruitment won Kiesjewerkgever.nl. Andere genomineerde was de werkenbij-site van ING.
Eerder was ik zelf niet zo enthousiast over Kiesjewerkgever.nl. De jury van de Dutch Interactive Awards is duidelijk een andere mening toegedaan.
mei 29, 2010 om 7:04 am |
De vraag is wat de criteria waren. De case beschrijving zegt dat men tevreden was over de bouwer. Over de redenen van de jury heb ik niets kunnen vinden nog.
mei 29, 2010 om 7:51 pm |
@Bas
Op de site lees ik nu dit:
Juryrapport
Kiesjewerkgever, door de jury ook wel ‘de Parship voor solliciteren’ genoemd, gaat in de categorie Recruitment met de prijs aan de haal. De juryleden prijzen de schaalbaarheid van het concept. Daarnaast is de orginele insteek reden om de hoofdprijs in deze categorie aan Kiesjewerkgever toe te kennen. “Ze denken niet vanuit de vacature, maar draaien het om en beginnen bij de cultuur van een bedrijf en de persoonlijkheid van de werkzoekende.”
Zie: http://www.dutchinteractiveawards.nl/nominees/detail/kiesjewerkgevernl/
Mijn kritiek blijft overeind. Concept is leuk, maar met slechts 125 werkgevers op de site in twee jaar is dit toch geen succes te noemen. Dat zijn veel te weinig werkgevers om voor werkzoekers interessant te zijn.