Slechts een arbeidsmarkt-nominatie bij SpinAwards

Dan schakelen we weer over naar de jaarlijkse SpinAwards, de jaarprijzen voor creativiteit in de interactieve industrie. De nominaties voor 2010 zijn bekend. Onder de genomineerden is dit jaar slechts een arbeidsmarktcommunicatie-inzending. Dat is de inzending van Koninklijke Landmacht met de ‘durf te vragen’ campagne. Gemaakt door Publicis/Maximum.

Deze campagne is genomineerd in de categorie Beste Media inzet. Meer over deze campagne op de site van de SpinAwards. Hoe de campagne precies in elkaar stak zie je in dit filmpje.

Een overzicht van alle nominaties dit jaar staat hier.

Eén reactie to “Slechts een arbeidsmarkt-nominatie bij SpinAwards”

  1. Eli Lejeune Says:

    En niet eens een sterke…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: