Weer een ‘Making of’ van Volkswagen

Anton uit Hoofddorp won vorige week vrijdag een Golf GTI met de creatieve GTI Bannerbahn campagne van Volkswagen. Een banner-actie die draaide op vier grote Nederlandse sites, waaronder Telegraaf.nl en Nu.nl. Op Autoweek lees je meer uitleg over hoe het werkte.

Zoals we van Volkswagen gewend zijn is er ook een ‘Making of’ gemaakt van deze campagne. Dan krijg je een idee wat er bij het maken van een dergelijke campagne komt kijken. Of is deze making of net zo nep als een eerdere uit de koker van VW?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: