De niet verrassende resultaten van het Intermediair Imago Onderzoek zijn bekend

De jaarlijkse hoogmis van het werkgeversimago het Intermediair Imago Onderzoek event (hashtag iio) vond vandaag plaats en de resultaten van het onderzoek zijn bekend. Verrassingen? Nee. Opvallende nieuwelingen in de lijst? Nauwelijks. De usual suspects weer in de top 5 dit jaar? Jazeker.

Maar voor elke arbeidsmarktcommunicatie-deskundige desondanks een must read.

Het artikel met duiding lees je hier.

De kekke infographic bekijk je hier.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: