Bol.com promoot via een abri-campagne zijn studieboeken verkoop. Nu zag ik op verschillende plaatsen in Amsterdam dat er over de abri heen een papier was geplakt van ene Egbert. Daarop promoot Egbert zijn eigen bol.com kanaal waarop ‘ie zijn studieboeken verkoopt. En dan nog 50% goedkoper ook. Is dit een guerilla-actie van Egbert of een georganiseerde campagne van Bol.com zelf? Helaas dat laatste lijkt me. En dan rijst de vraag, maakt dit de campagne sterker?
augustus 29, 2009 om 10:46 am |
Uiteraard een actie van bol.com zelf (wel een goede), het is namelijk voor verkopers op bol.com niet mogelijk om een adres aan te maken a la http://www.bol.com/%5Bnaam%5D...
De actiepagina bestaat verder uit grote statische elementen (de header, met “Egberts'” foto, zijn “waardering” én een banner van bol.com zijn gewoon één plaatje).
augustus 31, 2009 om 11:43 pm |
Leuk! Mis alleen nog de afscheurbare gegevenskaartjes (knipjes, om los te scheuren).
Egberts boeken? EG WEL!